תדהר תדהר
  • דף הבית
  • אודות תדהר
  • שלטים לעסקים
  • אותיות תלת מימד
  • חיתוך אותיות בלייזר
  • שלטים מוארים
  • שילוט פריימלס
  • שילוט למשרד ומיתוג פנים
  • הדפסה דיגיטלית
  • שילוט אתרי בניה
  • פרוייקטים מיוחדים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות תדהר
  • שלטים לעסקים
  • אותיות תלת מימד
  • חיתוך אותיות בלייזר
  • שלטים מוארים
  • שילוט פריימלס
  • שילוט למשרד ומיתוג פנים
  • הדפסה דיגיטלית
  • שילוט אתרי בניה
  • פרוייקטים מיוחדים
  • צרו קשר
קידום אתרים אורגני _Alt
עיצוב אתרים ובנייה - לוצ'
דף בית › כללי › שילוט ותועלות שיווקיות

שילוט ותועלות שיווקיות

שילוט חוצות הוא אחד מאמצעי הפרסום היעילים והנפוצים ביותר. הוא מאוד אטרקטיבי, למי שרוצים להגיע בבת אחת, בפרק זמן קצר ובצורה מרשימה, למספר רב של אנשים. מהו שילוט חוצות? שילוט חוצות הוא אמצעי לפרסום המונים – כמו עיתונות, טלוויזיה ורדיו – שמבוסס על מיקום שלטים באזורים בהם ישנה תנועה רבה. קיימים מספר סוגים של שלטי חוצות,

ביניהם הסוגים הבאים:
• שלטי ענק – על דרכים ראשיות ובצמתים
• שלטים אלקטרוניים – כמו אלה שישנם בצמתים, עליהם ניתן להקרין סרטונים קצרים
• שלטים בתחנות אוטובוס
• שלטים בפינות רחובות – מכוונים – ועל איי תנועה.

כל סוגי השלטים

החוכמה היא לבחור בסוג השילוט המתאים ביותר למוצר ולקהל היעד שלו, לדעת מה סוג המסר שמתאים לכל אמצעי פרסום כזה, מתי להשתמש בו והיכן להציב את השלטים. כאן למעשה נכנס יועץ שיווקי בתפקידו כפרסומאי או כאסטרטג פרסומי.
ניתן למקד את קמפיין שילוט החוצות ולהפוך אותו ליעיל יותר בעזרת כמה טיפים לייעוץ שיווקי שקשורים למשל בהגדרת קהל היעד, במסר שבו רוצים להשתמש ולא פחות חשוב מזה – אילו 'דילים' ניתן לסגור עם חברות השילוט השונות. כאן נכנס לעניין היועץ השיווקי.

יועץ שיווקי או פרסומאי?

היועץ השיווקי מייעץ בכל תחומי השיווק – מפרסום ועד לוגיסטיקה – אבל ברמות מאוד גבוהות, כלליות ואסטרטגיות :
• היועץ השיווקי קובע מהו קהל היעד המתאים ביותר למוצר או לשרות שלכם ובהתאם לכך הוא מגדיר איך לפנות אליו; באילו ערוצי פרסום – שילוט חוצות, רדיו או דיוור ישיר.
• היועץ השיווקי יכול לקבוע מה סוג וטיב המסר שמתאים למוצר שלכם: האם הוא צריך להיות תוקפני או עדין, מקומי או בינלאומי באופיו וכו'. • היועץ גם קובע מסגרת תקציבית לקמפיין הפרסומי ומנסה להתאים אותו לערוצי הפרסום השונים. במסגרת הזו היועץ יכול לקבוע שלמוצר מתאים קמפיין שילוט חוצות וגם לבנות מסגרת של שימוש באותם סוגים של שלטים שמתאימים למוצר ולמסר בצורה הטובה ביותר.
• אם תבחרו שלא להשתמש בשירותים של משרד פרסום, היועץ השיווקי יוכל לעבוד ישירות מול המדיה וחברות השילוט, ולנהל את הקמפיין.

בכל מקרה, אם אתם כן עובדים עם משרד פרסום, חייבים לדעת שישנם יחסי גומלין בין מנהל השיווק או היועץ השיווקי והפרסומאי, ושניהם חייבים לעבוד בצורה הדוקה ותוך שיתוף פעולה, כדי שתוכלו להוציא את המקסימום מהקמפיינים שלכם.

שילוט ותועלות שיווקיות
5 (100%) 1 vote
למתן שירות וייעוץ:
072-3939509
 
דף הבית
  • דף בית
  • שלטים לעסקים
  • אותיות בנויות
  • אבוקה לימי זיכרון
  • שלטי הכוונה
  • גדר מדברת
  • שלטי ניאון
  • שלטי פרספקס
מידע מקצועי
  • מידע שימושי
  • גלריה
  • צרו קשר
שתפו אותנו ב
פייסבוק


צרו קשר
התקשרו
03-5442280

דוא”ל
info@t-s-i.co.il

אזור תעשיה, כפר קאסם

כתבו לנו >
דף הבית
  • דף בית
  • שלטים לעסקים
  • אותיות בנויות
  • אבוקה לימי זיכרון
  • שלטי הכוונה
  • גדר מדברת
  • שלטי ניאון
  • שלטי פרספקס
מידע מקצועי
  • מידע שימושי
  • גלריה
  • צרו קשר
שתפו אותנו
גוגל פלוס


פייסבוק


צרו קשר
התקשרו
03-5442280

דוא”ל
info@t-s-i.co.il

כתבו לנו >
Alt_ קידום אתרים אורגני עיצוב אתרים ובנייה - לוצ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
  • צרו קשר