תדהר תדהר
  • דף הבית
  • אודות תדהר
  • שלטים לעסקים
  • אותיות תלת מימד
  • חיתוך אותיות בלייזר
  • שלטים מוארים
  • שילוט פריימלס
  • שילוט למשרד ומיתוג פנים
  • הדפסה דיגיטלית
  • שילוט אתרי בניה
  • פרוייקטים מיוחדים
  • צרו קשר
  • דף הבית
  • אודות תדהר
  • שלטים לעסקים
  • אותיות תלת מימד
  • חיתוך אותיות בלייזר
  • שלטים מוארים
  • שילוט פריימלס
  • שילוט למשרד ומיתוג פנים
  • הדפסה דיגיטלית
  • שילוט אתרי בניה
  • פרוייקטים מיוחדים
  • צרו קשר
קידום אתרים אורגני _Alt
עיצוב אתרים ובנייה - לוצ'
דף בית › כללי › אמצעים ויזואליים למיתוג העסק

אמצעים ויזואליים למיתוג העסק

מיתוג העסק יכול להשפיע במידה רבה מאד על הצלחתו. למילה מותג פירוש מורכב למדי, כאשר הכוונה היא למכלול האסוציאציות שמעורר באדם שמה של חברה או שמו של מוצר מסוים. ישנן דרכים רבות ומגוונות לעשות זאת, כשאחת הדרכים הבולטות ובעלות החשיבות היא מיתוג על ידי שימוש באמצעים ויזואליים שונים ומגוונים, ביניהן שילוט. אז איזה מסר תרצו להעביר בנוגע לעסק שלכם?

חוויית המיתוג

כאשר חברה משווקת למשל משקאות קלים, היא תרצה לנכס לתוך המותג שלה ערכים חיוביים הקשורים לתחום, כמו טעם טוב, בריאות, קרירות ותחושת רוויה. במקביל היא עשויה לנסות להכניס לתוך ערכי המותג נושאים הקשורים לסגנון חיים: כגון תחושת חופש, הנאה, בילויים וכדומה. במקרים בהם נקשר למותג מסוים ערך שלילי, הרי שהמיתוג שלו נכשל. אם ההגדרה של נושא המיתוג חמקמקה, התהליך המוביל למיתוג מוצלח מורכב אפילו יותר.

מובן, כאשר יש למוצר שלך ערך, והוא חיוני ונחוץ – יהיו ערכים חיוביים אשר ידבקו בו פשוט בזכות האיכות שלו. אבל כדי ליצור חווית מיתוג מלאה ולהפוך את המוצר למוכר ונחשק נדרשת לרוב השקעה כספית, תכנון מקצועי ופרסום בדרכים שונות כגון מיתוג פנים למשרד בו יושב העסק, מיתוג המוצר או החברה באמצעות שילוט ועוד. בתהליך המיתוג חשוב לנו להדגיש את אופיו הייחודי של העסק ויתרונותיו, וליצור מראה אסתטי ונכון לבית העסק.

מיתוג עסק באמצעות טפטים לקירות

בנייה חכמה של אסטרטגיה שיווקית

ככל שלומדים יותר על התחום אפשר להבין כיצד קמפיין פרסום גרוע שממתג את העסק בצורה שאינה מתאימה לו עשוי לגרום יותר נזק מתועלת. תהליך המיתוג, אם כך, מוכרח להתחיל בבניה חכמה ומתוכננת של אסטרטגיה שיווקית ותכנית ברורה למיתוג המוצר/ עסק שמנסים לשווק. לאחר מכן יש לבחור את הכלים הנוספים שבהם ייעשה שימוש: שלטי חוצות, שיווק באינטרנט, פרסום באמצעי המדיה השונים ועוד.

חלק בלתי נפרד ממיתוגו של עסק הוא בעזרת אמצעים ויזואליים- ביניהם עיצוב לוגו החברה, שילוט מתאים ועוד. למעשה, מיתוג פנים לחברות ומשרדים, שמטרתו לאפיין את המרחב התעסוקתי על פי המסר שבוחר העסק להעביר, הוא אבן דרך חשובה והכרחית בכל תהליך מיתוג של העסק. דפוס דיגיטלי ומיתוג פנים ארגוני הם אמצעים מקובלים ופופולאריים ביותר להדגשת אופיו המיוחד של בית העסק.

דוגמא לפרסום העסק על ידי שימוש באמצעים ויזואליים: מתקני תצוגה שונים, שילוט הכוונה, דפוס דיגיטלי המבטא את הקונספט של העסק או החברה ועוד.

רוצים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו באמצעות טופס יצירת קשר באתר, או חייגו 03-5442280

אמצעים ויזואליים למיתוג העסק
5 (100%) 1 vote
למתן שירות וייעוץ:
072-3939509
 
דף הבית
  • דף בית
  • שלטים לעסקים
  • אותיות בנויות
  • אבוקה לימי זיכרון
  • שלטי הכוונה
  • גדר מדברת
  • שלטי ניאון
  • שלטי פרספקס
מידע מקצועי
  • מידע שימושי
  • גלריה
  • צרו קשר
שתפו אותנו ב
פייסבוק


צרו קשר
התקשרו
03-5442280

דוא”ל
info@t-s-i.co.il

אזור תעשיה, כפר קאסם

כתבו לנו >
דף הבית
  • דף בית
  • שלטים לעסקים
  • אותיות בנויות
  • אבוקה לימי זיכרון
  • שלטי הכוונה
  • גדר מדברת
  • שלטי ניאון
  • שלטי פרספקס
מידע מקצועי
  • מידע שימושי
  • גלריה
  • צרו קשר
שתפו אותנו
גוגל פלוס


פייסבוק


צרו קשר
התקשרו
03-5442280

דוא”ל
info@t-s-i.co.il

כתבו לנו >
Alt_ קידום אתרים אורגני עיצוב אתרים ובנייה - לוצ
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס
  • צרו קשר