מיתוג פנים למשרדים

 

מיתוג פנים משרדים

רושם ראשוני הוא לא משהו שניתן למנוע אך ניתן לכוון לתוצאה הרצויה. בהקשר עסקי, מיתוג משרד נכון יוביל לרושם ראשוני שאותו תרצו לשדר, בעיקר ללקוחות שלכם ולכן צריך להתאים את העיצוב לקהל היעד ולתחום העיסוק שלכם אבל מלבד הלקוחות, חשוב ליצור סביבת עבודה נעימה גם לעובדים. מיתוג פנים על פי רוח המשרד הינו אלמנט שינחה את העובדים לחזון העסק וכן יסייע ליצירת האווירה הנכונה במשרד.

חברת תדהר תעשיות שלטים תעזור לכם לעצב את מיתוג הפנים המושלם למשרד שלכם. אצלנו בתדהר, תוכלו למצוא מדבקות, טפטים מעוצבים של תלת מימד ועוד מגוון שלטים מכל הסוגים. מעוניינים בפרטים נוספים? צרו עמנו קשר עוד היום דרך האתר או בטלפון 03-5442280.

מיתוג משרדים על פי רוח המשרד

לכל משרד אופי וסגנון משלו, כאשר כל בעל משרד בוחר את המסרים והתכונות שהוא רוצה לשדר ולכן כל מיתוג פנים של משרד יראה אחרת. רוצים שהעובדים ירגישו את האווירה שאתם מכוונים אליה? רוצים שהלקוחות שלכם לא רק ישמעו אלא גם ירגישו את החזון העסקי שלכם? אז אתם חייבים מיתוג משרד, בהנחה שלא תרצו סתם חלל מחולק לחדרים עם קירות לבנים, שולחנות ומחשבים.

שמרנות יש משרדים שמעדיפים מיתוג פנים שגרתי, אך עם זאת כזה שמעביר את המסר חד וחלק. משרדים מסוג זה יעדיפו שלטים ותמונות עם משפט קצר, מכבד, קולע ואלגנטי. גווני הצבעים שתמצאו במשרדים השמרניים יהיו לרוב קלאסיים, חלקים ובאופן כללי נוטים לכהה.

קלילות – לעומת זאת, יש משרדים שרוצים לשדר קלילות, חדשנות ו/או משהו צעיר שלא ניתן למצוא בכל מקום. משרדים מהסוג הזה ישתמשו במשפטים בומבסטיים, צעקניים, ייחודיים. שלטי הפנים והטפטים שבעלי המשרדים יבחרו, בדרך כלל יבלטו באופן ישיר לכל עין שתיכנס לחדר.

הרמוניה בין החדרים

במיתוג משרדים חשוב לשמור על הייחודיות של כל עסק, בין אם המשרד דוגל ברוח "שמרנית" או ברוח "קלילה" – כלומר, כל המשרד צריך להיות באותה האווירה פחות או יותר עם הבדלים קלים, בכדי לאפשר מספר "תת-אווירות" במשרד שיתאימו לכל העובדים, תוך ששומרים על הרמוניה והתאמה בין החדרים השונים.

כל מבנה של משרד משדר משהו אחר, אך ניתן לבצע התאמה של חלל המשרד, בתאורה, בצבעים, בתמונות ולאזן על פי התוצאה הרצויה. למשל, משרד עם חלל גדול יכול לשדר יוקרתיות וריחוק ולכן אם רוצים לשדר חמימות, ניתן לנטרל זאת על ידי שימוש בגוונים כהים וצבעוניים ותאורה חמימה.