שלטים שעובדים – איך עושים זאת נכון?

 

שלטים שעובדים – איך עושים זאת נכון?

כשאנחנו מסתובבים בקניון או ברחוב, יש דברים מסוימים שמושכים את העין שלנו וגורמים לנו להיכנס לחנות כזו או אחרת, חלון ראווה מעוטר, דייל שעומד בכניסה ומציע לנו להיכנס, כרזה על מבצע או מכירות במחירי סוף עונה, היכרות מוקדמת עם החנות וכן גם שלט יפה שמבליט מה יש בחנות ולמה משתלם לנו להיכנס אל החנות.

שלטים של חנויות או משרדים, הם בעלי תפקיד חשוב, לא רק בכך שהם מציגים לנו היכן העסק ממוקם או היכן הכניסה אליו, דבר שהרבה פעמים הוא די ברור, אלא יש להם תפקיד גם בשיווק ובפרסום העסק. לכאורה זה נראה מוזר, הרי מרבית השלטים נמצאים ליד העסק, אז למה הם אמורים לפרסם אותו? התשובה היא מאוד פשוטה, המידע שהם מספקים עוזר לנו לדעת מה הוא מוכר, ולמה זה יכול לעזור לנו. בנוסף לכך, השלט מספק מידע טכני חשוב, כגון טלפונים, שעות פתיחה וכדומה.

כיום נהוג לעצב שלטים בעזרת מעצב גרפי מקצועי, אלה עובדים באופן עצמאי, בסטודיו לעיצוב גרפי או יחד עם בתי דפוס. השלט יעוצב, כפי שאנחנו נראה מיד, על פי פרמטרים שונים, כך שהוא גם ימתג את העסק בצורה מדויקת וגם יאפשר ללקוחות, קיימים או פוטנציאליים, לקבל את המידע שהם זקוקים לו אודות העסק.

שלטי פח

 

פרמטרים לעיצוב שלט טוב ומוצלח לעסק

הפרמטר הראשון שלפיו מעצבים את השלט, הוא כמובן הגודל. צריך לזכור שעל הצבת שלט, אנחנו כבעלי עסק משלמים וכן אנחנו צריכים להציב שלט על פי התקנות העירוניות. לכן נבחר שלט שיתאים לצרכים העסקיים וליכולות הכלכליות שלנו.

השלט, כאמור, נועד לאפיין את אופי העסק. לכן הפרמטר השני אליו נתייחס הוא בחירת הצבעים של השלט. סביר להניח שאם אנחנו בעלי מקצוע שמתעסקים בבניין, לא נשתמש בצבע ורוד שאיננו מתאים לתחום שלנו, מצד שני, אם אנחנו מוכרים מוצרים רומנטיים, לא נתעסק בצבעים כהים, למשל שחור או חום, שמזכירים דברים עצובים.

הפרמטר השלישי אליו נתייחס הוא, מה השלט אמור להציג. ישנם בעלי עסקים שבוחרים שהשלט יציג אך ורק את שם ולוגו של העסק, למשל בחנויות או רשתות אנחנו יכולים לראות את זה. החלטה זו לא נובעת, דווקא מחסכון במקום אלא יותר מתוך בחירה מודעת שהלקוח לא אמור לקבל מהשלט דברים אחרים, מה עוד שהוא לא יתייחס לכך בהכרח. מצד שני, יש עסקים שמעדיפים שכל פרטי העסק יופיעו על השלט, למשל, שם, טלפון, כתובת וכן סלוגן יפה. הכל שאלה של מיתוג, כיצד רוצים למתג את העסק וכמה מקום יש בשביל זה.

פרמטר אחרון שנתייחס אליו הוא, היכן נמקם את השלט. במקרה של חנויות ההחלטה היא קלה, מאחר והשלט יוצב מעל חלון הראווה של החנות, במקרים של עסקים אחרים, אנחנו נמצא את השלט ליד דלת הכניסה לעסק או לבניין בו הוא ממוקם, מול העסק ובמקומות אחרים, על פי בחירה. כל מקום יבליט בצורה אחרת את השלט ואת העסק עצמו.

 

לייעוץ והזמנת שלטים חייגו אל חברת תדהר תעשיות שלטים במספר: 03-5442280 או השאירו פרטים  ונחזור אלייך בהקדם.