מונופול השילוט האלקטרוני

שילוט הוא מוצר חובה לכל בית עסק שמכבד את עצמו. בשנים האחרונות הוא הופך לפריט ממותג, חלק בלתי נפרד מהאסטרטגיה השיווקית אשר באה לידי ביטוי גם בעיצוב העסק. שלטים אלקטרוניים מאפשרים לבעל העסק להציג את העסק שלו בצורה מתקדמת, תזזיתית ומעניינת יותר ללקוח הפוטנציאלי ובכך ליצור חיבור טוב יותר דרך פריט פשוט כמו שילוט.

שילוט מואר לד אלקטרוני

שילוט לד אלקטרוני

שלטים אלקטרונים זוכים ליתרון על פני שילוט מסוגים אחרים. מדוע הם בולטים בשטח ומה היתרונות שלהם? בכך נעסוק במאמר זה.

שילוט אלקטרוני – מוביל את עולם הפרסום הויזואלי

בכל רחבי העולם משתמשים בעלי עסקים בשילוט אלקטרוני. הסיבה לכך היא פשוטה – מדובר בשילוט שיוצר קשר דרך תמונה זזה וחיה עם הלקוחות שנמצאים בקרבת העסק או חשופים לפרסום על גבי השלטים.

בין אם מדובר בעיצוב שלטים מוארים עם שם העסק, הלוגו והמוטו הפרסומי שלו או בשילוט אלקטרוני על בסיס מסכים, מדובר בשיטת פרסום מתקדמת שמאפשרת עדכון שוטף של מה שקורה בעסק ויצירת חיבור מיידי עם כל מי שנמצא בקרבתו.

מסיבה זו הפך השילוט האלקטרוני לשילוט מועדף יותר. הוא בולט בשטח, מאפשר עדכון מהיר ומחבר את הלקוח בצורה ויזואלית דרך תנועה אל המסר שאנחנו רוצים להעביר.

מטיימס סקוור ועד טוקיו – המקום שבו המונופול מגיע לשיא

כדי להבין כיצד הפכו שלטים אלקטרוניים לבולטים וחשובים כל כך בעולם המיתוג והשיווק צריך לנסוע לשתי נקודות מרכזיות. האחת היא כיכר הטיימס בניו יורק והשניה היא העיר טוקיו, בירת יפן. בשני המקומות האלו נוכל לראות שימוש מנצח בשילוט אלקטרוני, על ידי חברות גדולות ובינלאומיות ששומרות על קשר רציף עם קהל לקוחות גדול, פשוט באמצעות השילוט.

צבע, אור, תנועה ותכנים שמושכים את העין באים לידי ביטוי באותם שלטים מוארים שאנחנו מכירים טוב כל כך מהתמונות הרחוקות משם. מחברות טכנולוגיה דרך חברות מכוניות ועד למוצרי מזון מהיר, צעצועים ובגדים, אנחנו רואים כיצד החברות הגדולות מוותרות על שילוט סטטי ובוחרות להשתמש בשילוט אלקטרוני לפרסום בעסק, גם במקומות פחות מרכזיים מכיכר הטיימס או ממרכז העיר טוקיו.

מתי זה פשוט לא?

כל בעל עסק שמתלבט באיזה שילוט לבחור שואל את עצמו האם לבחור שלטים מוארים ואלקטרוניים או ללכת דווקא על האפשרות הקלאסית יותר של שלט מודפס. במקרים בהם רוצים ליצור מסר אחיד שאינו משתנה ונותר קבוע, כדאי להתחיל משילוט מודפס ולעבור בהמשך הדרך לשילוט אלקטרוני שיוסיף עניין.

שילוט סטטי הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב של כל בניין משרדים או משרד יחיד וכדאי לשלב אותו יחד עם שלטים אלקטרוניים כאשר רוצים לתת אלמנט יצירתי ושיווקי יותר לצד שלטים שנותנים אינפורמציה על המקום עצמו. במקרים בהם רוצים לכוון את המבקר במשרד או לוודא שהוא יודע להיכן הגיע, כדאי לבחור דווקא בשילוט סטטי.