כיצד אמצעי קידום מכירות עוזרים לנו לבלוט בתערוכות ובכנסים?

השתתפות של חברות ובתי עסק בתערוכות וכנסים היא דרך חשובה להציג מוצר, שירות או חידוש לקהל הרחב. בין אם מדובר בתערוכה הפתוחה לקהל מכל הסוגים או בכנס מקצועי שמיועד לספקים או לקוחות בתחום מסוים, זהו חלק בלתי נפרד מהפעילות השיווקית הנחוצה לכל חברה. בניית ביתנים לתערוכות ולכנסים דורשת תכנון רב, בין היתר מחשבה על אמצעי קידום מכירות שייצגו את החברה בזמן הכנס.

מדוע חשוב לתת דגש על בניית הדוכן ובחירת הפריטים?

בניית ביתנים לתערוכות כוללת מחשבה על ייצוג נכון, מיתוג ויצירת תחושה מזמינה ומעניינת. לצד בחירת הצבעים, השילוט, פינות הישיבה ושאר הפריטים שמרכיבים את הביתן, חשוב לשים דגש גם על אמצעי קידום מכירות שונים שיכולים להבליט את העסק על פני האחרים.

כיום אפשר למצוא סוגים רבים של אמצעי קידום מכירות, משלטים מיוחדים ועד למוצרי פרסום לחלוקה שמוסיפים לכל ביתן ערך. מצד אחד הם הופכים אותו לבולט בשטח, מצד שני הם מושכים אליו אנשים שמעוניינים להכיר וללמוד על המותג. בנוסף, כאשר מחלקים אמצעי קידום מכירות כחלק מפעילות הביתן, מעבירים הלאה מסר שיווקי דרך המשתתפים בכנס או בתערוכה.

מתקני תצוגה לתערוכות

כיצד ליצור ביתן מושך לעין?

אחד הדברים החשובים ביותר בתכנון או בניית ביתנים לתערוכות ולכנסים הוא יצירת מוקד משיכה. הביתן צריך להיות מושך לעין, מפתה ומעניין כבר ממבט רחוק. כאשר מדובר בתערוכה או כנס בהם מפוזרים דוכנים רבים, אנחנו חייבים לחשוב על פריטים ואביזרים שיגרמו לדוכן לבלוט מעל כולם.

איך עושים זאת? בחירת שילוט בולט וממותג בצבעי החברה, מסרים מעניינים שמושכים את הקהל לבוא ולשמוע, אמצעי קידום מכירות חכמים שאנשים אוהבים לקבל ושיחולקו לקהל הרחב, כך שכל אחד שביקר בדוכן הופך לשגריר שלו.

קראו עוד על שילוט לתערוכות וכנסים

בנוסף, כדאי להשקיע בעיצוב הביתן עצמו – עם תאורה נעימה, ספות או כסאות לישיבה, סידור חומר פרסומי או מוצרים בצורה אסתטית ומעוצבת וכדומה.

מהם הדברים שכדאי לכלול בביתן מוצלח?

שילוט ברור:

חשוב להציג שילוט ברור כבר במרחק מהביתן, בכניסה אליו ועל קירות הביתן. השילוט יכול לכלול סיסמאות שיווקיות, תמונות מוצרים, מוטו פרסומי או כל אינפורמציה אחרת שמחוברת למותג ולמוצר שלו.

אמצעי קידום מכירות:

מחומר פרסומי ועד למתנות לאורחים בכנס או בתערוכה, ממוצרים לחלוקה בחינם כמו דוגמיות ועד למעמדי תצוגה ועליהם מוצרים מסודרים בקפידה, כל הדברים האלו הם אמצעי קידום מכירות. הביתן חייב לכלול אמצעי קידום מכירות שמייצרים את הסקרנות אצל המבקרים ומוסיפים לעניין ולקסם.

פריטים אסתטיים ומזמינים:

מספה מעוצבת עם כריות שכיף לשבת עליהן ועד לפינת קפה או יין עם כוסות מעוצבות, אלו דברים שקטנים שאפשר להוסיף לביתן שלכם ויהפכו אותו למזמין עבור מי שמגיע לתערוכה או לכנס. החוויה כולה היא זו שנשפטת ולכן כדאי להשקיע בכמה דברים קטנים ומפנקים שיהיו חלק מהביתן. גם אלו נחשבים למעשה אמצעים לקידום מכירות.

צוות תדהר ישמח לסייע לכם בתחום המיתוג, השילוט והפרסום! 

צרו עמנו קשר במספר: 03-5442280